Nackspärr och Aspås

Hej allihopa!
När jag jobbade senast, i måndags natt, lyckades jag dra på mig nackspärr, så jäkla klantigt! Därför va jag hemma tisdag natt och knaprade alvedon istället och återfick lite rörlighet.
På onsdagen kom Johans systerson Olle hit en sväng på morgonen, han skulle åka till Sundsvall och passade på att hälsa på oss :) efter ha sovit i 2 timmar bestämde jag mig för att åka in till stan och köpa julgardiner till köket, och jag va ju tvungen att ha gardiner dit! Pratade med Nathalie och hon tyckte då att vi skulle åka till Aspås och hälsa på Susanna, så då gjorde vi det också. Där ute va de rena rama vintern, riktigt skoterföre :D spela lite kort och fikade sen for vi hemåt.
Släppte av Nathalie och drog mot krångede och va hemma ca 18:00, lagade mat och åt sen tog ja och la mig i sängen. Somnade ca 19:30 och sov till 6:00 på torsdag morgonen. Men den morgonen hann jag uträtta en massa saker här hemma, alla julgardiner hänger uppe nu på nedervåningen :D 
Körde Pontus på eftermiddagen och for sedan tillbaka till stallet på kvällen och släppte in alla hästar.
Idag är det jobb som gäller, eller ja, hela helgen faktiskt :)
 
Som sagt, vinter i Aspås 
 
/Helena 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

helenasnya.blogg.se

Startar upp ännu en ny blogg för att börja om från början =)

RSS 2.0