Utslagen!!

Ja, efter denna dag är jag helt utslagen.  Klev upp tidigt på morgonen och följde med Mia på hästkliniken i Östersund, hon hade återbesök med hennes nordis Rigo och han blev friskförklarad :) så det va ju positivt. 
Efter middagen åkte jag till stallet och tog en barbackatur på Aparezco i skogen. Dock inte så långt in, vi ska ta denna terapi i långsam fart ;) mockade efter det och tog sedan in alla dom andrs ridskolehästarna. 
Åkte sedan hem och umgicks med älsklingen en stund innan han for på jobbet. Och då passade jag på att åka till Marie för att se både PH och million dollar listing, våran tv är inte att lita på nuförtiden.  
Imorgon vankas antingen en ridtur eller att testa att tömköra Appe :) beror på vad det är för väder. Nu ska jag kolla lite snabbt på "jagad av hundar" som jag totalt hade glömt skulle gå ikväll.
/Helena
Erika
2014-11-30 @ 22:15:33

Näämen haru börjat skriva igen ;)
Kul då har man lite å läsa ibland. Ses å hörs :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

helenasnya.blogg.se

Startar upp ännu en ny blogg för att börja om från början =)

RSS 2.0