Ridning

Hej allihopa!
Insåg att det faktiskt inte är allt för länge sedan jag uppdaterade bloggen ;) inte en hel månad som senast. På senaste tiden har det faktiskt inte hänt så mycket. 
Jag hade ridlektion i måndags, skulle ha hoppning men jag fegade ur såklart. Dock så red jag genom hela banan fast med bommar på marken bara. Känns som att jag måste bli lite mer säker  i min sits innan jag ger mig på det.
Imorgon vankas ridning på Appe, antingen ut på en tur ute om vädret tillåter (som det inte verkar just nu) eller så blir det ett litet ridpass i ridhuset :)
Nu ska jag försöka sova så jag kommer upp i tid imorgon.
/Helena



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

helenasnya.blogg.se

Startar upp ännu en ny blogg för att börja om från början =)

RSS 2.0