Tömkörningskurs, utställning och hästhoppning

Nu i helgen har jag och Ida varit på både tömkörningskurs, utställning och hästhoppning. Snacka om fullspeckad helg!
 
På lördag åkte vi till Bräcke ridklubb och Ida hade tömkörningskurs med Karin Söderqvist. Hon hade sammanlagt 2 timmars kurs, 1 timme åt gången. Så mittemellan åkte vi på jämtkrogen och åt supergod lunch, köttfärslimpa och potatis :D Såklart blev det efterrätt också ;) Vi kom inte hem förens typ 9 på kvällen så man var helt slut (trots att jag sov typ hela vägen till Bräcke)
 
Idag åkte vi till Sundsvall och Timrå och va på hunduställning med både Bamse och Baggis, gick sisådär för båda två men vi fick iaf diplom på grönt papper (very good) ;)
Åkte sedan på hästhoppningen för att kolla på några från ridklubben, hann dock bara se en hoppa för det hände lite saker där emellan.
 
Fick ett tråkigt telefonsamtal av Johan på morgonen. En av hans släktingar hade hastigt gått bort och det va lite stök med det, barn inblandade. Men nu har det löst sig för tillfället iaf.
 
 
Körning med Manni i Krokvåg
 
 
Bamse i ridhuset i Timrå
 
 
Hunde har stenkoll
 
 
Jag i Dal =)
 

Nu ska jag skynda mig in i duschen, imorgon vankas jobb heeela långa dagen så man kommer vara lagomt mör i kroppen. Som tur är så är jag ledig på tisdag men då ska jag däremot upp med bilen på service i Strömsund.
 
/Helena
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

helenasnya.blogg.se

Startar upp ännu en ny blogg för att börja om från början =)

RSS 2.0