Mycket planerat framöver!

Ja, denna månad är verkligen fullsmäckad med aktiviteter =)
6: Red första ridlektionen =) Skitnervös va jag men det gick bra, behöver inte bjuda på tårta ;)
13: Rid på ridskolan igen.
14: Medlemsmöte med RBHK och äta middag med dom.
14,15,16: Åka till fjällen med Mia och Nicklas.
18: Lämna in bilen för reparation.
22: Körningskurs i Bräcke med Ida troligtvis.
23: Utställning i Sundsvall och tömkörningskurs i Bräcke med Ida.
27: Syster yster ska få klippa av mig lite slitet hår.
28,1,2: Kryssning till Finland en sväng =)
 
Ser det ut som en full månad eller? Jag ska dessutom hinna med och jobba där emellan.
 
Denna häst red jag i torsdags =) Får se nästa torsdag om jag får snälla Mist igen ;)
 
 När vi åker till Finland blir det att köpa en ny muminmugg till mig =)
Hade 2 men tog med en på jobbet, kom tillbaka från semestern och då va den trasig =(

Nej, nu är det dags för mig att gå och lägga mig =)

/Helena
Erika
2014-02-18 @ 22:16:11

Ååååh snälla helena köp en eller 2 åt mig oxå så får du pengar av mig sen ;) Vill oxå ha fler :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

helenasnya.blogg.se

Startar upp ännu en ny blogg för att börja om från början =)

RSS 2.0