Första inlägget för i år =)

Ja, här kommer då mitt första inlägg för i år. Tyvärr har vi redan hunnit in på februari men min starka sida är INTE att blogga. Så här kommer lite uppdatering.
¤ Har skaffat 2 katter, vet ej om ni visste någon av dom. Pelle och Magnus och dom ser nästan exakt likadan ut =)
¤ Sålt lägenheten, ÄNTLIGEN!
¤ Går introduktion på hemtjänsten i Hammarstrand för att förhoppningsvis kunna säga upp mig i Ösersund någongång. 
¤ Bamse har fyllt 1 år =)
¤ Haft en underbar jul och nyår (med dikesåkning med bilen också)
¤ Malin, Johans syster, har fått en liten flicka =)
 
Under detta år ska jag försöka ha några löften till mig själv =)
¤ Återuppta ridningen
¤ Komma utomlands (ett varmt land)
¤ Ställa ut Bamse x flera 
¤ Bada utomhus (detta gjordes inte förra sommaren)
 
Vi har flera roliga saker på gång också. Den 14-16 februari ska jag och älsklingen åka till Dal med Mia och Nicklas och åka skoter, längtar fruktansvärt mycket då jag verkligen vill ÅKA SKOTER!!!! 
Den 28 februari planerar vi att åka på kryssning till Helsingborg med Ida, Anders och Benjamin, också superroligt eftersom att det var så länge sedan vi åkte iväg. 
Sedan är det minst 2 utställningar inbokade för mig, Bamse, Ida och Baggis. En i februari och en i mars så vi får hoppas att det går bra. Om vi får bra resultat ska jag överväga att åka till både Karlstad och Norje Boke, tror det är dom enda utställningar för rasspecial på Bamse, så det skulle va sjukt roligt att åka på dom. Håll tummarna för oss.
 
Nu ska jag ta och hänga tvätt och sedan gå och lägga mig, imorgon väntas introduktion på hemtjänsten =)
/Helena
Ida
2014-02-04 @ 12:40:04
URL: http://www.multaanimalia.blogg.se

Wow!! Applåder!!!

Du.. Vi måste boka kryssningen snart!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

helenasnya.blogg.se

Startar upp ännu en ny blogg för att börja om från början =)

RSS 2.0