Segaste dagen

Idag har det inte varit en lättsam dag. Lyckades bara sova cirka 3 timmar i natt så det har man fått ångrat idag. Förhoppningsvis lyckas jag somna tidigare idag och kommer upp i tid imorgon =)
Imorgon ska jag jobba hela långa dagen i Stugun. Först på avdelningen mellan 7:30-14 sedan går jag in på demensavdelningen mellan 15-20. Så imorgon blir det verkligen en lång dag.
 
 
Annars har det inte hänt så mycket idag. Hälsade på Nathalie efter jobbet och pratade då om skidskytten som ska vara i Östersund snart. Hon kom på då att hon skulle få jobba själv några dagar, och vilken tur att lilla Helena är ledig då =) Så jag ställer upp och hoppar in å jobbar där också. Intressant att få testa något nytt.
 
 
Nu ska jag snabbt kolla på ett avsnitt av Teen Wolf och sen blir det till att sova, ett löfte denna gång ;)
 
 
/Helena
 
Ida
2013-11-18 @ 23:50:06
URL: http://www.multaanimalia.blogg.se

Det är bra, fortsätt uppdatera ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

helenasnya.blogg.se

Startar upp ännu en ny blogg för att börja om från början =)

RSS 2.0