Nystart

Nu är det jag (Ida) som skriver i Helenas blogg. Jag kände att jag var tvungen att göra en drastisk förändring här i Helenas blogg då ingenting händer här. Jag ska nu tjata på Helena att hon ska börja uppdatera bloggen, hennes läsar-statistik är maxat i botten, men det ska det bli ändring på ;)

Mycket har ändå hänt här hemma, tyvärr har jag inga bilder på det färdiga köket, men Helena slänger nog in lite bilder inom kort ;)

Mycket filmtittande har det blivit mellan jobben, varje onsdag har jag & Helena som tradition att kolla på film hemma hos henne, det lustiga med den här onsdagstittande är att dom tre första gångerna var det inte ens meningen. När jag landade här i krångede hemma hos Helena för tredje onsdagen i rad av en ren slump på beslutade vi att vi måste fortsätta med det, dock missade vi igår så vi tar igen det ikväll ist ;)

 

 

Ungefär såhär ser Helena ut när vi kikat på film!
 
Här nedan kommer lite fler bilder så slipper ni sitta och läsa en massa tråkig text..
 
Jag lånade Bamse av Helena & Johan medan de var på jobbet, hade även lånat sakka av Mia så vi passade på och ta en promenad. Grand danoisen & den svarta schäferkorsningen är mina hundar Bagheera och Tyson. Leonbergern längst till höger är min pappas & hans tjejs hund Asslan. Dom här har riktigt roligt tillsamman dom :)
 
Asslan och Bamse busar!
 
Lite tråkigt då detta endast är mina bilder så jag har inte så mycket bilder på Helena och Bamse, men som sagt ska jag göra allt som står i min makt att tjata på Helena att hon ska
hålla igång bloggen med mycket bilder så ni får någonting att läsa till morgonkaffet och till kvällsmackan! ;)
 
 
Här kommer några bilder jag hittade från i somras..
 
 
 
 
 
Rebecka
2013-11-15 @ 00:21:05
URL: http://nattstad.se/finlillbecca

nu får du ta och uppdatera ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

helenasnya.blogg.se

Startar upp ännu en ny blogg för att börja om från början =)

RSS 2.0