Hänt saker här

Ja, här var det några som hade varit in, men väldigt dåligt med kommentarer ;)
 
Senaste nytt:
Pelle, katten som vi lånat, har äntligen lyckats fånga en mus =D

Tyvärr stack en annan mus iväg men förhoppningsvis kommer den också fram och blir kattmat, hatar att höra dom springa i väggarna. Men lite lättad är jag ändå eftersom jag har trott att det varit mördarråttor som är ute efter att döda mig.. Vild fantasi eller?
 
Har varit på brukshundsklubben idag också och varit med på styrelsemöte, intressant =)
Slänger in en bild sedan vi var där på "fångarna på hundklubben"
Tanken var att Bamse skulle ta upp så många bollar som möjligt ur vattnet, han klarade dock bara av att ta en enda =p
 
Nu tänker jag hoppa ner i sängen med datorn och kolla på ett avsnitt av Teen Wolf och sedan sova, imorgon väntas jobb 7-13:30 och sedan liten träff med Nathalie och titta till lägenheten (ja, vi har lägenheten kvar).
 
Gonatt
/Helena
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

helenasnya.blogg.se

Startar upp ännu en ny blogg för att börja om från början =)

RSS 2.0