Två bilder på köket

Köket innan vi hade plockat ur alla saker ur huset.
 
 
Renovering påbörjad. Efter detta kort har vi: ny spis och fläkt, bänkskivor, blandare, diskmaskin, alla skåpluckor och lådor och satt på knoppar och handtag, kaklat och fogat (fogen vart ett misslyckande).
 
/Helena
 
Ida
2013-07-16 @ 21:50:10
URL: http://www.multaanimalia.blogg.se

WOW!! Vart heeeelt ställd när jag klickade mig in på din blogg, hoppas du lyckad hålla den igång nu, särskilt när jag ligger i Umeå, måste uppdateras om vad som händer hemma + att jag måste få någonting att läsa ;)
Kommer förbi någon dag framöver och kikar på fogen ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

helenasnya.blogg.se

Startar upp ännu en ny blogg för att börja om från början =)

RSS 2.0