Inte haft något internet

Då får man faktiskt vara dålig på att uppdatera =p
 
Men nu har man skaffat det så nu finns inte så många undanflykter ;)
 
Det senaste som hänt i renoveringsväg är att vi har bytt taket, tog 3 ½ dag att göra det så det gick med en väldans fart. Och vi har börjat flytta alla sakerna ifrån lägenheten till vårat hus =)
 
Idag har jag, Ida, Anders och bubben varit och fiskat i Hälasjön. Lyckades få upp 2 fiskar och 2 smet. Inte illa för att nästan aldrig fiska (inte för att jag tror att det krävs speciellt stor skicklighet på att kasta med ett spö). Johan har haft släkten här som hjälpt honom att ta ner byggställningen som vi haft runt hela huset.
 
Imorgon vankas det jobb, 15:30-20:30, alldeles lagom dag för mig speciellt eftersom jag halvt som halvt vänt på dygnet. Men i övermorgon blir det till att vakna tidigt då jag börjar 7 i stora staden.
 
Nu blir det till att sova så man får sin skönhetssömn ;)
 
/Helena



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

helenasnya.blogg.se

Startar upp ännu en ny blogg för att börja om från början =)

RSS 2.0