Avstannande igen?..

Nu är det så där länge sedan igen som jag uppdaterade bloggen, verkar inte få någon rutin på att göra det så det kommer ju lite sporadiska inlägg då och då.
 
Vet inte ens när jag uppdaterade senast men det lär ju ha hänt en hel del i mitt liv.
- Har skaffat en liten pyrenéerhane (är 6 månader om 5 dagar =D)
- Har gått ner i procent på mitt nuvarande jobb för att kunna flytta någongång
- Renoverar för fullt (fortfarande)
- Har blivit invald i 2 olika styrelser (kan ju vara en merit...)
- Får svar på högskoleutbildning i övermorgon =D
- Färgade håret i förrgår så nu har jag äntligen mitt röd/bruna hår igen, får se hur länge det vara.
 
Och som vanligt tog fantasin slut..
/Helena
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

helenasnya.blogg.se

Startar upp ännu en ny blogg för att börja om från början =)

RSS 2.0