Bröllopstider

I helgen ska jag och älsklingen på bröllop i Stugun. Hans kusin Lars ska gifta sig med sin Thoa =) I helgen som var hade dom både möhippa och svensexa, synd att man jobbade då.
 
En jobbarkompis har gått bort också, lilla Eva. Blev bara 49 år gammal, är ju för fan ingen ålder. Så jävla orättvist livet är ibland. Ibland tänker man när man jobbar att någon av dessa gamlingar kan väl få dö istället, dom har ju ändå levt hela deras liv och dom flesta har ändå haft ett väldigt bra och händelserikt liv. Men nejdå, allt hemskt ska hända dom få människor på denna jord som faktiskt är genomsnälla och gör aldrig något dumt mot någon annan.
 
Önskar ibland att jag hade en egen ö som jag kan åka till när det blir alldeles för mycket, den hade varit välbesökt den senaste tiden kan jag säga.
 
Nu väntas 2 dagars jobb, sedan ledig 2 dagar över helgen och efter det brakar helvetet loss igen med 8 dagars arbetsvecka... Förstår inte varför jag ska ta på mig att jobba såna dumma dagar, men om man vill ha några pengar är det bara till att bita ihop.
 
/Helena



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

helenasnya.blogg.se

Startar upp ännu en ny blogg för att börja om från början =)

RSS 2.0