Beroendesaker

- Snus
- Bil (då man bor 1,5 mil från närmaste affär)
- Dator
- Mobil
 
Vad allt var enkelt när man bara var 14,15 år gammal, då hade man inte alla dessa olika saker som man var beroende av.
 
Ikväll har jag jobbat, och lyckliga mig fick jobba med den inkompetenta idioten igen. Jag trodde för övrigt att denna idiot hade ändrat sig då jag jobbat med hen en gång till efter mitt vredesutbrott här på bloggen. Men icke!!!! Vanligtvis så lägger man typ 2 på en avdelning (om man är löpare vill säga) och går sedan till sin "hemavdelning" och lägger resten där, vilket är 7 stycken som behöver hjälp med något på kvällen.
Jag serverar alla middag vid halv 5 och är mycket väl medveten om att jag precis har sagt åt hen att hen ska gå på rast och sedan på den andra avdelningen för att hjälpa till där med både middag och läggningar, jag klarar av middagen själv. Då förväntar jag mig att hen ska komma tillbaka runt halv 7, 7 tiden (så som vi alltid gör).. Klockan blir 7 och fortfarande ingen hen, klockan blir halv 8 och fortfarande ingen hen. När klockan är halv 9 (då jag slutar) ringer jag hen och säger att hen måste komma nu för att jag slutar faktiskt nu och nattpersonalen måste få rapport av hen. Jag har alltså lagt 7 stycken helt jävla själv!!!!!
 
Nu måste jag sova... Ska jobba med den inkompetenta idioten!
/Helena



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

helenasnya.blogg.se

Startar upp ännu en ny blogg för att börja om från början =)

RSS 2.0