Högskola eller ej?

Sitter här och tittar på Gossip Girl säsong 4, precis när dom börjat collage och jag blir så fundersam. Om jag inte kommer in nu på högskola, ska jag då söka till vårterminen? Ska jag bara söka personal- och arbetslivsprogrammet eller ska jag försöka göra klart naturkunskap 2 och söka till sjuksköterska också? Kommer drömmen alltid att vara ambulanssjuksköterska? Det kommer ta hundra år innan jag är klar, men är det kanske värt det? Så många frågor just nu.
 
Har jobbat 4 av mina 8 dagar nu, som tur är har jag klarat av dom värsta. Har börjat 7 varje morgon sedan i måndags (borde egentligen inte klaga då man gör så på ett vanligt 7-4 jobb) men imorgon börjar jag inte förens 4 =)
 
Trött och sliten Helena kollar klart på Gossip girl avsnittet och däckar sedan.
 
/Helena



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

helenasnya.blogg.se

Startar upp ännu en ny blogg för att börja om från början =)

RSS 2.0