Inte det lättaste

Nej, att försöka hålla bloggen uppdaterad hela tiden är verkligen inte enkely, man ska ju ha nått att skriva om hela tiden och så intressant är inte mitt liv..
Senaste nytt är i alla fall att vi fick stopp i avloppet,  absolut inte trevligt och jag hoppas att det aldrig händer igen. I alla fall så blev de stopp och vi började förbereda oss på att flytta tillbaka till lägenheten. Som tur vae fick Johan och pappa till det i går så nu kan vi bo kvar och förhoppningsvis fira jul här :)
Jag har också jobbat lite på skidskytte n i Östersund som är just nu. Jobbade där igår kväll, men ska inte göra set ugen förens på fredag kväll och sist på lördag morgon,  samtidigt som mitt vanliga jobb i helgen.
Nej, jag tror faktiskt det är dags att sova nu.
/Helena
johan
2013-12-09 @ 02:44:14

Nästa gång du dyngt fast i avloppet så få du vara med å leka oxå gumman;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

helenasnya.blogg.se

Startar upp ännu en ny blogg för att börja om från början =)

RSS 2.0