Tråkigt

Snacka om att man har tråkigt. Ser ut som ett kaos här hemma och man har ingen lust att göra något. Men har lyckats fått upp en lampa i taket i hallen i alla fall.
 
Imorgon jobbar jag 7-14 sedan åker jag och Erika in till stora staden och ska shoppa lite, försöka hitta en bröllopspresent till min sambos kusin. Köpte en vit fin klänning idag som jag ska ha då =)
 
På lördag är det dags för den nervösaste dagen på länge för mig, vi ska på en stoooor hundutställning i Svenstavik, en internationell utställning vilket betyder att det kommer va supermycket folk där och dom kommer att komma från alla världens hörn. Som tur är har det blivit ett domarbyte för mig så nu behöver jag inte prata engelska, den som vi skulle haft kom från Slovenien =p
 
Nu ska jag titta lite mer på bond filmen som är på 4:an och sedan är det bara att hoppa in i duschen. Blir lite kvällsläsning också i form av 50 nyanser =)
 
/Helena



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

helenasnya.blogg.se

Startar upp ännu en ny blogg för att börja om från början =)

RSS 2.0