Flytten

Här sitter man och funderar på när det egentligen kommer att bli av, vi har ju som sagt i flera månader att vi ska flytta till veckan men det kommer alltid upp något som gör att allt stannar av. Till veckan blir det fullt hus då takbytet drar igång och det känns som att man skulle vilja ha flyttat då, men då ska ju jag jobba i helgen också. Har redan haft 3 veckors semester och känner mig tröttare än någonsin, så trött att jag nästan börjar tro att något är galet i kroppen. Kanske dags att uppsöka farbror doktor?
Men det jag vill komma fram till är att allt tar sån himla tid!!! Är dödligt less på att bo i Torvalla och vill bara flytta till ett stort hus med kossor som dom närmsta grannar, låter det konstigt?
 
Imorgon blir det bakluckeloppis i Krångede på naturcampingen, eftersom jag sitter som ledamot i styrelsen ska jag dit och förhoppningsvis hjälpa till med något. Fint väder skulle det tydligen bli så det är bara hoppas att det kommer mycket folk =)
 
Dags att gå ut med hunden en sista gång innan han ska sova för natten.
/Helena



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

helenasnya.blogg.se

Startar upp ännu en ny blogg för att börja om från början =)

RSS 2.0