Kaos i hjärnan

Har varit lite mycket dom senaste dagarna vilket har resulterat i att jag inte skriver något. Är nu inne på en 8dagars runda igen med jobb, avverkat 2 så nu har man bara 6 dagar kvar. Märkte idag att jag har fått löneförhöjning, och dessutom retoraktivt, så det är ju bara ett plus när man sliter =)
 
Imorgon åker jag och hälsar på underbara vännen på sjukhuset efter jobbet, kommer även att gå på Subway innan och köpa lite mat då jag vet att somliga inte gillar sjukhusmat, den är faktiskt ganska smaklös =/
 
Bröllopet var jättetrevligt att vi hade tur med vädret, regnade lite efter själva ceremonin men inget under kvällen eller så. Dansade och drack alldeles för mycket och min kära far kom och hämtade oss vid halv 3 tiden tror jag. Om jag hade orkat nu så hade jag kopplat in mobilen och slängt in någon bild, men eftersom ingen läser min blogg så kan man göra det sen =)
 
Har även bytt tillbaka till min gamla mobil då jag höll på att vrida sönder min Tipo, världens sämsta mobil!!! Låser sig hela tiden, tappar bort minnet på SD kortet så man kan inte titta på bilder och lyssna på musik när man själv behagar, utan det är mobilen som bestämmer det. INTE OKEJ!!!!
 
Nu ska jag kika på senaste avsnittet av Teen Wolf, sen är det bara att sova, alarmet ringer 04:30...
 
/Helena



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

helenasnya.blogg.se

Startar upp ännu en ny blogg för att börja om från början =)

RSS 2.0