Mobbning

Egentligen ska det vara ett långt inlägg här om hur min j*vla jobbdag har varit, men just nu är inte orken på topp. Skulle ta en evighet om jag skulle skriva om allt jag hört idag.
 
Till något roligare, jag, Nathalie och Erik va iväg på "tivolit" som dom satt upp inför yran och vi åkte inte en enda karusell!!! Det var antingen barnkaruseller eller skräckupplevelser som fanns att välja på. Så istället åkte vi på multihallen och gick i spelhallen, blev airhockey, rally och dansmattan ;) Hur roligt som helst, man blir barn på nytt =D
 
 
Två av dom galna karusellerna dom hade där, inget för den fega alltså.
 
/Helena



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

helenasnya.blogg.se

Startar upp ännu en ny blogg för att börja om från början =)

RSS 2.0